Nova campanya per promoure els mercats i el comerç de proximitat

“El comerç de Barcelona sona bé”, nova campanya per promoure els mercats i el comerç de proximitat

La campanya s'inicia aquest mes de novembre i pretén aproximar-nos al dia a dia dels comerciants i paradistes com a principals conductors de ritme i vitalitat als barris de la ciutat.

L’Ajuntament de Barcelona inicia una nova campanya amb l’objectiu de promoure el consum als comerços i mercats de proximitat i apropar-nos al dia a dia dels paradistes, comerciants i als seus clien“El comerç de Barcelona sona bé”, nova campanya per promoure els mercats i el comerç de proximitat. “El comerç de BCN sona bé” donarà el tret de sortida aquest mes de novembre i es prolongarà amb diverses activitats fins a l’octubre de 2018.
Paradistes i comerciants, protagonistes de la campanya
En aquest cas, els paradistes i comerciants seran els protagonistes de la iniciativa com a principals conductors de ritme i vitalitat als barris de la ciutat. El que pretén la campanya és conèixer les històries d’aquests actors, que són qui amb la seva feina i dedicació creen històries i fan que els barris segueixin en continu moviment.
Amb aquest objectiu, una de les accions que es duran a terme durant aquesta campanya serà la de crear “la rumba del comerç”, una cançó que ens expliqui el paper que tenen els paradistes i comerciants als barris i ens apropi a les seves històries i al seu dia a dia.
Per crear aquesta rumba es tindran en compte diversos valors propis dels petits comerços de Barcelona com: el projecte radars per a les persones grans, la iniciativa camins escolars i projectes educatius, emprenedoria i projectes d’innovació, el relleu generacional, els comerços emblemàtics de la ciutat, la integració i la diversitat cultural, la sostenibilitat i els Mercats Verds i el comerç digital.
Accions amb “la rumba del comerç”
Durant la campanya es duran a terme una sèrie de concerts de rumba en diferents eixos comercials de la ciutat i Mercats de Barcelona. D’aquesta manera, els ciutadans podran escoltar “la rumba del comerç” en directe, tocada per diferents grups d’aquest estil musical.
Any del Comerç i la Cultura
Aquesta campanya i les seves diverses accions, s’engloben dins de l’Any del Comerç i la Cultura, iniciativa que pretén unir dos dels sectors més representatius de la ciutat per convidar els ciutadans a gaudir d’un any d’activitats culturals gratuïtes, amb el petit comerç com a punt de trobada.

Font: Ajuntament de Barcelona

Més info a www.noueixample.cat

El comerç de Barcelona sona bé
El comerç de Barcelona sona bé
El comerç de Barcelona sona bé
Xarxes socials: